Zamówienia w Autovo – prosta obsługa, różnorodne metody płatności i szybka realizacja.

Jak złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia w Autovo jest szybkie i intuicyjne. Wystarczy wykonać kilka prostych kroków:

  1. Dodaj produkty do koszyka – przeglądaj naszą ofertę i dodawaj wybrane produkty do koszyka, klikając przycisk „Dodaj do koszyka”
  2. Wprowadź swoje dane – jeśli masz konto w naszym sklepie, zaloguj się, a dane uzupełnią się automatycznie, jeśli robisz zakupy bez logowania – wpisz dane ręcznie.
  3. Wybierz metodę dostawy i płatności – zdecyduj jak mamy dostarczyć Twoje zamówienie, wybierz metodę płatności, a następnie zapoznaj się z regulaminem sklepu i zaakceptuj go
  4. Potwierdź zamówienie – kliknij „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, aby zakończyć proces
  5. Otrzymaj potwierdzenie e-mail – po przetworzeniu zamówienia wyślemy wiadomość ze szczegółami Twojego zakupu.

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta – chętnie pomożemy! 😊

Jak opłacić zamówienie?

W Autovo dbamy o to, aby zakupy były nie tylko szybkie i wygodne, ale przede wszystkim bezpieczne. Oferujemy szeroki wybór metod płatności, które dostosowaliśmy do Twoich potrzeb:

  • PayPo – kup teraz, zapłać później. Idealne rozwiązanie, gdy chcesz mieć swobodę w planowaniu wydatków.
  • PayNow – szybkie i bezpieczne płatności online, które pozwalają zaoszczędzić czas.
  • Pobranie – zapłać przy odbiorze, jeśli preferujesz tradycyjne rozwiązania. Maksymalna kwota płatności za pobraniem to 6 000 zł.
  • Przelew bankowy – pewny i sprawdzony sposób na uregulowanie płatności.
  • Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym – przyjedź i opłać swoje zamówienie przy odbiorze towaru.

Chcę zrezygnować z zamówienia - co zrobić?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem: info@autovo.pl lub numerem telefonu +48 716 61 13 64 jak najszybciej, jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia. Anulowanie zamówienia jest możliwe przed jego wysyłką.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Aby sprawdzić status swojego zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego, mailowo lub telefonicznie. Przygotuj numer zamówienia, który znajduje się w wiadomości z potwierdzeniem zamówienia. Nasi konsultanci są dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16.